Checkpoint

Ok, idag är jag med på att muskler väger mer än fett...Vågen visade 83,7 kg!!!!:-O Jag känner ju träningsvärk i musklerna och att kroppen har ändrat sig på de kläder jag brukar använda. De sitter inte lika tajt, i veckan har det varit mycket muskelträning såsom gym, friskis och löpning, ingen fettförbränning direkt som promenader faktiskt.
Nu åkte måttbandet fram. Överarm-38 cm, Lår-68 cm och magen-100cm, för de som vet att kvinnor ska ha max 85cm i midjemått kanske undrar över 100cm men jag mäter över mitt navelsmycke så det blir väl mer över där magen är som störst.
Igår köpte jag ett par snygga jeans på Lindex, provade 2 strl och det ena paret satt bra nu kanske 1cm för stora och det andra paret fick jag på mig men kunde inte riktigt knäppa. Jag skulle ju givetvis köpa de som passade NU, vilka kom jag hem med? Min bästis J tycker jag ska byta och det tänkte jag med TILLS jag vägde mig i morse. Det blir ett perfekt måttband!
Sen har jag ju mitt bästa måttband...älsklings-M, å han har koll ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback