God morgon!

Frisk luft ute idag, de som har möjlighet bör verkligen klappra ut en stund. Gårdagen som egentligen skulle vara träningsfri blev det inte då jag tog ett afro-danspass på Friskis. Jag var så otroligt rastlös på eftermiddagen och tankarna snurrade i huvudet, på vägen hem råkade jag köpa med mig sushi, det är såååå gott.
På kvällen kikade jag på Idol och samtalade via SMS med Johanna och jag var otroligt nära att åka till Specce och köpa några godisar, fast under täckmanteln att det saknades frulle till denna morgon. Bryggde kaffe och Johanna peppade mig, (puss och tack min vän) men när jag råkade springa på en liten ensam godisklubba i kylen så var det kört. Men det kändes ändå okej.
Nu är gröten uppäten, melodikrysset på gång och kaffe och faktiskt en äpple- och kardemumma-muffins. Jag lyxfikar hellre när det känns speciellt än slänger i mig ngt i farten stor risk idag på jobbet, MEN jag har förberett mig på det och planerat mitt mellis som råkar infalla när afternoontea-buffén ska dukas bort!Ha!

Kommentarer
Postat av: Gittan

lycka till med dit nya jobb.

2010-10-17 @ 17:04:56
Postat av: Johanna

Det var så lite så. =) puss

2010-10-18 @ 20:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback