Checkpoint 1

Då är en morgonpromme avklarad, kyligt men skön sol ute som nu lyser med sin frånvaro, vad som däremot inte lyser med sin frånvaro är mitt onda knä. Det kommer och går när man minst anar det. Jag tänkte ta ett pass på friskis ikväll ju finns mycket att välja på och ett Corepass har väl inte knäet ngt emot hoppas jag.
Jag hade ju tänkt att stämma av lite vikt varje vecka men jag har ingen våg, hehe, det blir till att inhandla en när jag besöker min lillebröd i Örebro nästa vecka. Startvikten låg på 74-75 kg iallafall.
Annars så känns det mycket bra. Jag har ätit ganska bra fast det har varit kalas flera gånger i helgen. Något som jag däremot uppskattar mer är att jag har förtjänat motivationen och är sugen på att träna nu och redan efter några dagar är jag piggare. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback