Snöbus...

Idag kom vintern på allvar, jag insåg efter att kollat på väderleksrapporten att cykla hem från jobbet nog skulle bli svårt, så jag gick istället. 45 min morgonpromme känns väldigt bra. Idag har varit en bra matdag också, däremot lackade jag ur helt när jag började gå till buggkursen alldeles nyss då snön blåste rakt in i luvan och backa hela vägen till klubblokalen hade jag verkligen ingen lust med. Tur att jag tog en promme i morse. Mina nya arbetskamrater tycker jag är hurtig som cyklar/går varje dag till jobbet, det underlättar nog för mig att veta hur tråkigt det är att bilpendla nästan 2h om dagen.
Vågen står på 75 kg och ena veckan är jag supermotiverad för att sedan nästa vecka bara strunta i allt, jag måste hitta någon balans. Idag har iaf varit bra dag! Whee!

Kommentarer
Postat av: En hemlig beundrare...

Du är så duktig! ge järnet och fortsätt!! kjam

2010-11-10 @ 09:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback