RV

Står för Reflex-Västen! Den har jag på mig när jag vardagsmotionerar till och från när det är mörkt ute. Min älskade M stödjer och pratar om mitt jobb när folk frågar så det minsta jag kan göra för hans jobb(och då menar jag inte att köpa en Volvo-bil) är att göra lite reklam för hans! Så ser ni en RV på Norrköpingsvägen så är det nog jag:D Idag när jag cyklade hem förresten ropade ett äldre par till mig som också cyklade med RV: - Bra med väst! Däremot skulle den behöva ett annat namn än RV, ber om hjälp från mina ex-jobb-vänner som är så bra på att hitta på namn!

Kommentarer
Postat av: Bagar´n

Åhh...vilken snygg väst! Bra där, "man ska synas annars så finns man inte" som det brukar heta! ;-) O visst ska vi hitta på lämpligt namn på skapelsen. Kanske i morrn kväll,kreativiteten brukar ju öka me spritångorna!haha..

2010-11-05 @ 22:49:49
Postat av: Carriedix

Hej lilla Lisen;) Hoppas de går fisken för dig! Här är välla okajj i vinterlandet...Lite sent svar kanske men va ju lite svårt. Som etablerad proffessionell namnhittepåare måste jag säga att RV;n funkar mkt bra! Tror att de slår, är kort o konsist. Annars blire lätt att man flyter iväg såsom gula ofaran, lysis(uppkallad efter spädis) Lystutt(från ön o DJ uttalas p d språket), jojjon(jomen vässt) draken(dnt ask) jackan utan ärmar, ljusmagen, osv osv så RV n funkar aspelut... Hoppas vi ses på tis! Kram

2010-11-30 @ 19:04:49
Postat av: Anonym

Kycklingen

2010-11-30 @ 19:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback