Julklappar

dsc00138 (MMS)

Uppenbarligen tycker mina nära och kära att jag inte alls behöver gå ner i vikt, eller kan det vara så att de vill ha annat fikabröd när de hälsar på. Härmed lovar jag att använda dessa så fort jag bjuder på fika. Jag älskar Emma Hambergs och Anette Rosvalls(Husmorsorna) filosofi att alla måsten måste varvas med god mat och sötsaker! Jag rekommenderar verkligen deras böcker som är varvade med roliga kåserier. Om jag då skippar allt godis/fika som kommer från affären och bara äter hemlagat och verkligen njuter då av mina och andras talanger. Många i min närhet är helt suveräna bakare vill skänka cred till ER! Mitt eget intresse kommer främst från mormor och farmor som alltid bakade, även mamma i mån av tid och ork liksom svärmor. Svägerska J är i en klass för sig med vansinnigt goda tårtor(oftast choklad i=delicious).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback